Konu
Hangi Web Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?🔎
21-12-2021, 19:54:30
#4
webloggi
Ağırlıkta chrome olmak ile beraber 3 büyük tarayıcıyıda (opera firefox ve chrome) aktif olarak kullanıyorum. Zaman zaman vivaldi ve edge' de kullanıyorum.