Konu
Hangi Web Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?🔎
21-12-2021, 19:51:47
#3
orhansengun
Maxcom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben hepsini kullanıyorum
Aslına bakarsanız hiç beklemediğim ama benim de ufkumu açam bir cevap oldu bu. Linkedin kullanıyorsanız oradan da yazmanız mutluluk verir
Çok teşekkür ederim. Ben mobilken Safari, masaüstü ise Chrome kullanmaktayım