Maxcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hepsini kullanıyorum
Aslına bakarsanız hiç beklemediğim ama benim de ufkumu açam bir cevap oldu bu. Linkedin kullanıyorsanız oradan da yazmanız mutluluk verir Çok teşekkür ederim. Ben mobilken Safari, masaüstü ise Chrome kullanmaktayım