Konu
Hangi Web Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?🔎
21-12-2021, 20:07:17
#15
orhansengun
agg1401 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mozilla Firefox.
Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Kullanırken özel bir sebebiniz var mı? Bazı web uygulamaları firefoxta daha sağlıklı çalışıyor diye biliyorum
tab2yunus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yorum yapıldı başkanım, iyi çalışmalar 😊
Eyvallah Yunus dostum çok teşekkür ederim