agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mozilla Firefox.
Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Kullanırken özel bir sebebiniz var mı? Bazı web uygulamaları firefox’ta daha sağlıklı çalışıyor diye biliyorum
tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapıldı başkanım, iyi çalışmalar 😊
Eyvallah Yunus dostum çok teşekkür ederim