Ağırlıkta chrome olmak ile beraber 3 büyük tarayıcıyıda (opera firefox ve chrome) aktif olarak kullanıyorum. Zaman zaman vivaldi ve edge' de kullanıyorum.
Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Farklı tarayıcılar kullanmanızda etkili olan unsur nedir? Biraz detaylı cevap verebilir misiniz rica etsem?
Bence şuan en iyisi chrome.
Bu düşüncenizde etkili olan unsur nedir?

Yanıtınız için çok teşekkür ederim.
Edge beklemediğim bir cevaptı açıkçası her ne kadar popüler olsa da

Kullanmanızda etkili olan unsur nedir?
Neden farklı tarayıcılar kullanmaktasınız?
Yanıtınız için teşekkür ederim. Web tarayıcısı seçiminizi etkileyen kriterleriniz var mı?