fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağırlıkta chrome olmak ile beraber 3 büyük tarayıcıyıda (opera firefox ve chrome) aktif olarak kullanıyorum. Zaman zaman vivaldi ve edge' de kullanıyorum.
Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Farklı tarayıcılar kullanmanızda etkili olan unsur nedir? Biraz detaylı cevap verebilir misiniz rica etsem?
HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence şuan en iyisi chrome.
Bu düşüncenizde etkili olan unsur nedir? Yanıtınız için çok teşekkür ederim.
sefad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif olarak edge
Edge beklemediğim bir cevaptı açıkçası her ne kadar popüler olsa da … Kullanmanızda etkili olan unsur nedir?
SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chrome + Opera
Neden farklı tarayıcılar kullanmaktasınız?
umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@orhansengun; chrome
Yanıtınız için teşekkür ederim. Web tarayıcısı seçiminizi etkileyen kriterleriniz var mı?