• 21-12-2021, 09:04:21
    #19
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınızı kibire bakın, bana 6 günde bu kadar öğrenme diye aşağılamaya çalışırsanız böyle cevap alırsınız. Profilinizden fotoğrafınızı gördüm bana gösterip feleğimi şaşırtacağınız ney acaba?
    Felek şaşırtmayı herhalde şiddet anladın, kibir flnda eklemişsin olmadığı halde garip bir kişiliksin daha da yazmazsan sevinirim :d
  • 21-12-2021, 09:04:38
    #20
    sabah sabah ban geliyor geliyor geliyor
  • 21-12-2021, 09:04:38
    #21
    Üyeliği durduruldu
    20.000₺ Dolandırılırken aklın neredeydi diye sorarlar adama. R10 kişisel ticaretlerinizden sorumlu değildir, forum sözleşmelerini okusaydınız zaten anlardınız.
  • 21-12-2021, 09:05:38
    #22
    merhaba, paranız gitmiş sitrelisiniz bir çözüm arıyorsunuz sizi anlıyorum, ama böyle dik dik konuşarak bir yola varamazsınız tatlı dil ile uygun kategoriye kanıtları ile konuyu açarsanız silmezler neden silsinler hatta yardımcı bile olurlar biraz sakinleşmelisiniz ve bir an önce savcılığa gitmeniz lazım sinir sitres atar gider ile maalesef bu sorunu çözemez banlandığınız ve paranızın gitmesi ile kalırsınız.
  • 21-12-2021, 09:06:00
    #23
    Siz kafayı yemişsiniz. Mod. Anca banlayabilir hakkınızı yasal yollardan arayın
  • 21-12-2021, 09:06:27
    #24
    Üyeliği durduruldu
    o
    IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20.000₺ Dolandırılırken aklın neredeydi diye sorarlar adama. R10 kişisel ticaretlerinizden sorumlu değildir, forum sözleşmelerini okusaydınız zaten anlardınız.
    Yok okudum sözleşmeleri adam da bana iletti aklım tam anlamıyla ticaretimizdeydi " r10 da eski üyelerin birşeyi önden alma gibi bir önceliği varmış bir çok kaynak gösterdi" ben üyesi değildim. ve fiziksel olarakta bu ticareti gerçekleştiremezdim. Unutmayın siz bir marketten birşey alırken adam size ayıplı ürün verirse siz o ürünü alıp gidip geri gelebileceğinize inanıyorsanız o, o kişiye güvendiğinizden değil o marketin nerede olduğunu hangi çatıınn altında olduğunu bildiğiniz içindir
  • 21-12-2021, 09:07:32
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kafayı yemişsiniz. Mod. Anca banlayabilir hakkınızı yasal yollardan arayın
    Evet bu kadar parayı kaybettikten sonra sağlıklı düşünmem zaten normal olamaz, yasal yollara başvurduğumu belirttiğim zaman " yasal yolla kendi aranızda halledin diyip unutulsa daha mı iyi?" googleden girip bakın bir çok konuya da denk geldim yasal yolla ara hakkını demişler üyeyi banlamamışlar bile
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Felek şaşırtmayı herhalde şiddet anladın, kibir flnda eklemişsin olmadığı halde garip bir kişiliksin daha da yazmazsan sevinirim :d
    @esrefyasa; Görüyor musunuz kişiliğim hakkında yorum yapıyor ve alıntılamazsan sevinirim diyor.

    Ben de sana öyle birşey gösteririm ki feleğin şaşar kişiliğim hakkında yorum yapma hakkını kim size veriyor? madem siz kişilikten bahsediyorsunuz bende bir çift kelime edeyim "çelimsiz bir kişiliksiniz"
  • 21-12-2021, 09:11:33
    #26
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu kadar parayı kaybettikten sonra sağlıklı düşünmem zaten normal olamaz, yasal yollara başvurduğumu belirttiğim zaman " yasal yolla kendi aranızda halledin diyip unutulsa daha mı iyi?" googleden girip bakın bir çok konuya da denk geldim yasal yolla ara hakkını demişler üyeyi banlamamışlar bile
    Banlamak zorunda değil çünkü. Suçun unsurlarının oluştuğunun kanaatine hakimler ve savcılar varabilir, forum yönetimi değil.

    Burası bir kamu kuruluşu değil, @Admin;'in mülkiyetinde bir internet sitesi. Şu an şu dakika isterse, sırf keyfi istediği için beni banlayabilir. Sana kimse buraya üye olurken adalet, özlük haklarını koruma, dolandırılmama vb. vaadinde bulunmadı ki.

    Anlamıyorsun. Tabii ki hakkını yasal yollardan arayacaksın, R10 elini adamın cebine atıp 20K parayı zorla alıp sana mı verecek? Burası bir forum, bir internet sitesi, bir dijital platform.

    Tüm bunların yanı sıra, zorunda olmadıkları halde gönüllü olarak şikayet konularına bakıp foruma zararlı olabileceğini düşündükleri üyeleri sırf mağduriyetleri gidersin diye; mağduriyetler giderilene dek uzaklaştırıyorlar. Ancak buna veryansın edebileceğin gibi bir mecburiyet yok.

    Bunu anladığında haksız olduğunu kavrayacaksın.
  • 21-12-2021, 09:11:43
    #27
    Öncelikle merhaba;

    Öncelikle buranın bir forum sitesi olduğunu, belli kurallar çerçevesinde hareket edildiğini bilmek, hiç bir zamanda unutmamak gerek.

    Sorun yaşamışsınız, belli yüksek miktar canınızda yanmış, bunun için geçmiş olsun. Ancak hakim hükmü vermeden kimseye d0landırıcı diyemezsiniz, bu bir suçtur.

    İlk söyleyeceğim R10 Mahkeme Değildir! 25.000 TL dolandırıldı iseniz öncelikle yasal olarak şikayetçi olmayı denemelisiniz.

    İnceleyelim konularınızı;

    1. Konu
    Off-Topic kategorisine Xen (saadettin karli tarafindan 20.000 tl dolandirildim. Ve hakaret yedim. Tehdit edildim)
    Silinme Nedeni: Sebep: Mağduriyetiniz Var ise Şikayet Konusu Açmanız Gerekir. Bu Tarz Konuları Diğer Kategorilerde Açamazsınız.

    2. Konu
    Off-Topic kategorisine Xen (saadettin karli tarafindan 20.000 tl dolandirildim. Ve hakaret yedim. Tehdit edildim)
    Silinme Nedeni: Sebep: Mağduriyetiniz Var ise Şikayet Konusu Açmanız Gerekir. Bu Tarz Konuları Diğer Kategorilerde Açamazsınız.

    3. Konu
    Off Topic kategorisine R10 yönetici arkadaşlari olduğunu iddia edip beni dolandiran şahis ve küfür edip tehdit eden kişi
    Silinme Nedeni: Sebep: Uygunsuz konu

    4. Konu
    Off Topic kategorisine Tekrar dolandirildim. Yeter artik burada hiç kimseye güvenmeyin.
    Silinme Nedeni: Sebep: şikayetim var kategorisine konu açınız.

    5. Konu
    Şikayet Var kategorisine @Xen adlı üyeden şikayetçiyim.
    Banlanma Nedeni: Şikayetim var kategorisinde kendi aranızda 4 sayfa mesajlaşma.

    Bir kural var ise üyelerde, moderatörlerde bu kurallara uymak zorundadır! 5 kez hatalı işlem yapıyorsunuz, her seferinde silinme nedeni size PM geliyor ancak her seferinde aynı hataya devam ediyorsunuz.

    Şahsi olarak da yazabileceğim 1.000 kelimelik bir makale çıkar ancak buna gerek yok. Kurallar gereği sizi 1 ay uzaklaştırıyorum. Umarım bu süre içerisinde forum kültürüne dair bilgiler edinirsiniz.