Siz kafayı yemişsiniz. Mod. Anca banlayabilir hakkınızı yasal yollardan arayın
Evet bu kadar parayı kaybettikten sonra sağlıklı düşünmem zaten normal olamaz, yasal yollara başvurduğumu belirttiğim zaman " yasal yolla kendi aranızda halledin diyip unutulsa daha mı iyi?" googleden girip bakın bir çok konuya da denk geldim yasal yolla ara hakkını demişler üyeyi banlamamışlar bile
Felek şaşırtmayı herhalde şiddet anladın, kibir flnda eklemişsin olmadığı halde garip bir kişiliksin daha da yazmazsan sevinirim :d
@esrefyasa; Görüyor musunuz kişiliğim hakkında yorum yapıyor ve alıntılamazsan sevinirim diyor.
Ben de sana öyle birşey gösteririm ki feleğin şaşar kişiliğim hakkında yorum yapma hakkını kim size veriyor? madem siz kişilikten bahsediyorsunuz bende bir çift kelime edeyim "çelimsiz bir kişiliksiniz"