o
20.000₺ Dolandırılırken aklın neredeydi diye sorarlar adama. R10 kişisel ticaretlerinizden sorumlu değildir, forum sözleşmelerini okusaydınız zaten anlardınız.
Yok okudum sözleşmeleri adam da bana iletti aklım tam anlamıyla ticaretimizdeydi " r10 da eski üyelerin birşeyi önden alma gibi bir önceliği varmış bir çok kaynak gösterdi" ben üyesi değildim. ve fiziksel olarakta bu ticareti gerçekleştiremezdim. Unutmayın siz bir marketten birşey alırken adam size ayıplı ürün verirse siz o ürünü alıp gidip geri gelebileceğinize inanıyorsanız o, o kişiye güvendiğinizden değil o marketin nerede olduğunu hangi çatıınn altında olduğunu bildiğiniz içindir