• 21-12-2021, 08:59:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 günde böyle bir kanıya varmanız ilginç çünkü. Ben 6. günde daha konuyu bile açmayı zar zor öğrenmiştim. Yönetimi 6 günde yalayıp yutmuşsunuz maşallah
    Sizin beyniniz yavaş çalışıyor olabilir ben gayet zekamdan emin biriyim. Sizin bu kadar yavaş kavrama kabiliyetinizi sizin sorgulamanız lazım bu konuda benim yapabileceğim hiç birşey yok malesef.
  • 21-12-2021, 09:00:26
    #11
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin beyniniz yavaş çalışıyor olabilir ben gayet zekamdan emin biriyim. Sizin bu kadar yavaş kavrama kabiliyetinizi sizin sorgulamanız lazım bu konuda benim yapabileceğim hiç birşey yok malesef.
    Bir beyin gösteririm sana feleğini şaşırırsın Böyle bir adamın haklı olmasına ihtimal yok, iyikide uzaklaştırılmışsınız
  • 21-12-2021, 09:01:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin sana nasıl bir açıklama yapsın? Senin dolandırılmandan @Admin;'e ne? Moderatörlere ne? Adamların şikayet konularına bakmak, sana yardımcı olmak gibi bir zorunluluğu yok. Görev tanımlarında yok bu. Usulüne uygun şikayet konusu açarsan yine de yardımcı olmak için şikayetlere bakıyorlar.

    Facebook'ta, Twitter'da vs. ticaret yaptığın zaman o mecraların sahibini sorumlu tutamıyorsan burada dolandırılınca da R10'un sahibini ya da yönetimini suçlayamazsın. Ticareti yönetimle yapmadın. R10'da henüz bir GET sistemi yok, dolayısıyla kim dolandırdıysa suçlu o. Yönetimin mesuliyeti olamaz.

    Doğru bölüme konu açmazsan; bu forumun bir düzeni var. Elbette ki silinecek konu.

    Nasıl onlara ne? onların platformunda satış sunuluyor burası bir WEBMASTER Ticaret forumu siz ne yazdığınızın farkındamısınız? facebook sosyal medya burası webmaster forumu cidden anlamıyorum sizi uyumanız gerek
  • 21-12-2021, 09:01:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir beyin gösteririm sana feleğini şaşırırsın Böyle bir adamın haklı olmasına ihtimal yok, iyikide uzaklaştırılmışsınız
    Yaptığınızı kibire bakın, bana 6 günde bu kadar öğrenme diye aşağılamaya çalışırsanız böyle cevap alırsınız. Profilinizden fotoğrafınızı gördüm bana gösterip feleğimi şaşırtacağınız ney acaba?
  • 21-12-2021, 09:02:34
    #14
    Moderatörler karşıdaki kişileri banladığında 20k geri mi gelecek direkt? Gözünüzü seveyim hiç burada uğraşmayın ve direkt savcılığa verin ilgili kişileri. 20k için burada bu konularda çırpınmanız..
  • 21-12-2021, 09:03:21
    #15
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl onlara ne? onların platformunda satış sunuluyor burası bir WEBMASTER Ticaret forumu siz ne yazdığınızın farkındamısınız? facebook sosyal medya burası webmaster forumu cidden anlamıyorum sizi uyumanız gerek
    5651 sayılı kanun uyarınca; Facebook da bir yer sağlayıcı, R10 da. Üyelerin paylaşımlarından, faaliyetlerinden üyeler sorumludur; yönetim değil. Öncelikle hukuku öğrenin, sonra konuşuruz.
  • 21-12-2021, 09:03:32
    #16
    Burası adalet bakanlığı değilki hocam, hakkınızı yasal yollar ile arayabilirsiniz.
  • 21-12-2021, 09:04:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatörler karşıdaki kişileri banladığında 20k geri mi gelecek direkt? Gözünüzü seveyim hiç burada uğraşmayın ve direkt savcılığa verin ilgili kişileri. 20k için burada bu konularda çırpınmanız..
    Yok tabi ki öyle birşey bekleyemem savcılığa verdim dilekçe fakat hala bir gelişme yok tebligatların ulaşmasını bekliyorum evet yasal yollara başvuruldu tüm evrakları yetkili kişilere de gönderebilirim. (Sadece dilekçe) tebligatın karşıya gitmesini bekliyorum o zaman uzlaşmaya bile gitmeyeceğim fakat çok yavaş ilerliyor buradanda yasaklanmasını istedim hepsi bu
  • 21-12-2021, 09:04:17
    #18
    Hocam ben iki konunuzu da inceledim biliyorum. İlk konunuzda olayı karşılıklı tartışmaya çevirdiniz. Moderator iki tarafı da banladı ve tartışma yapmadan konunuzu sadece kanıtlarınız ve beyanınız ile açın dedi. Bu hakkınız hala duruyor burada moderötleri suçlayacağınıza bunu yapabilirsiniz. İkinci konuya gelirsek; açtığınız konunun şikayet kurallarına uymadığı için kaldırıldı. Şikayet konusu ile uyumlu bir konu açarsanız arkadaşlar yine ilgilenirler. Yani suçu birazda kendinizde arayın.