Hocam ben iki konunuzu da inceledim biliyorum. İlk konunuzda olayı karşılıklı tartışmaya çevirdiniz. Moderator iki tarafı da banladı ve tartışma yapmadan konunuzu sadece kanıtlarınız ve beyanınız ile açın dedi. Bu hakkınız hala duruyor burada moderötleri suçlayacağınıza bunu yapabilirsiniz. İkinci konuya gelirsek; açtığınız konunun şikayet kurallarına uymadığı için kaldırıldı. Şikayet konusu ile uyumlu bir konu açarsanız arkadaşlar yine ilgilenirler. Yani suçu birazda kendinizde arayın.