6 günde böyle bir kanıya varmanız ilginç çünkü. Ben 6. günde daha konuyu bile açmayı zar zor öğrenmiştim. Yönetimi 6 günde yalayıp yutmuşsunuz maşallah
Sizin beyniniz yavaş çalışıyor olabilir ben gayet zekamdan emin biriyim. Sizin bu kadar yavaş kavrama kabiliyetinizi sizin sorgulamanız lazım bu konuda benim yapabileceğim hiç birşey yok malesef.