Moderatörler karşıdaki kişileri banladığında 20k geri mi gelecek direkt? Gözünüzü seveyim hiç burada uğraşmayın ve direkt savcılığa verin ilgili kişileri. 20k için burada bu konularda çırpınmanız..
Yok tabi ki öyle birşey bekleyemem savcılığa verdim dilekçe fakat hala bir gelişme yok tebligatların ulaşmasını bekliyorum evet yasal yollara başvuruldu tüm evrakları yetkili kişilere de gönderebilirim. (Sadece dilekçe) tebligatın karşıya gitmesini bekliyorum o zaman uzlaşmaya bile gitmeyeceğim fakat çok yavaş ilerliyor buradanda yasaklanmasını istedim hepsi bu