esrefyasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 moderotorleri dolandiricilari koruyor.
26
●1.798
- 21-12-2021, 09:00:26Bir beyin gösteririm sana feleğini şaşırırsınSponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir adamın haklı olmasına ihtimal yok, iyikide uzaklaştırılmışsınız
- 21-12-2021, 09:01:00Üyeliği durdurulduLooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl onlara ne? onların platformunda satış sunuluyor burası bir WEBMASTER Ticaret forumu siz ne yazdığınızın farkındamısınız? facebook sosyal medya burası webmaster forumu cidden anlamıyorum sizi uyumanız gerek - 21-12-2021, 09:01:47Üyeliği durdurulduYaptığınızı kibire bakın, bana 6 günde bu kadar öğrenme diye aşağılamaya çalışırsanız böyle cevap alırsınız. Profilinizden fotoğrafınızı gördüm bana gösterip feleğimi şaşırtacağınız ney acaba?esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 09:03:215651 sayılı kanun uyarınca; Facebook da bir yer sağlayıcı, R10 da. Üyelerin paylaşımlarından, faaliyetlerinden üyeler sorumludur; yönetim değil. Öncelikle hukuku öğrenin, sonra konuşuruz.Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 09:04:10Üyeliği durdurulduYok tabi ki öyle birşey bekleyemem savcılığa verdim dilekçe fakat hala bir gelişme yok tebligatların ulaşmasını bekliyorum evet yasal yollara başvuruldu tüm evrakları yetkili kişilere de gönderebilirim. (Sadece dilekçe) tebligatın karşıya gitmesini bekliyorum o zaman uzlaşmaya bile gitmeyeceğim fakat çok yavaş ilerliyor buradanda yasaklanmasını istedim hepsi buvoLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 09:04:17Hocam ben iki konunuzu da inceledim biliyorum. İlk konunuzda olayı karşılıklı tartışmaya çevirdiniz. Moderator iki tarafı da banladı ve tartışma yapmadan konunuzu sadece kanıtlarınız ve beyanınız ile açın dedi. Bu hakkınız hala duruyor burada moderötleri suçlayacağınıza bunu yapabilirsiniz. İkinci konuya gelirsek; açtığınız konunun şikayet kurallarına uymadığı için kaldırıldı. Şikayet konusu ile uyumlu bir konu açarsanız arkadaşlar yine ilgilenirler. Yani suçu birazda kendinizde arayın.
Böyle bir adamın haklı olmasına ihtimal yok, iyikide uzaklaştırılmışsınız