• 21-12-2021, 08:53:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    BU BİR ÖN YARGI DEĞİLDİR. BU KONUMU DA SİLECEKSİNİZ BÜYÜK İHTİMAL İLE

    ARKADAŞLAR BU FORUMDA 2 KİŞİ TARAFINDAN 1 AY ÖNCE 20.000 TL VE 2 GÜN ÖNCE DE 700 TL DOLANDIRILDIM.
    20.000 TL OLAN İÇİN ŞİKAYET KONUSU AÇTIM TÜM DETAYLARIYLA YAZDIM VE 3 GÜN YASAKLANDIM VE DOLANDIRAN KİŞİ HAKKINDA AÇTIĞIM TÜM KONULAR SİLİNDİ. VE BEN YASAKLANDIM TAM 20.000 TL DOLANDIRILDIM.

    BU MODEROTORLERİN DEĞİL 20.000 TLSİ 1 TLSİ BİLE GİTSE ADAMI HAVADA GÖNDERİRLER AMA BİZ ŞİKAYET KATEGORİSİNE DE KONU AÇTIĞIMIZ HALDE YASAKLANIYORUZ.

    VE YASAK YEDİĞİM İÇİN ŞİKAYET KONUSU AÇMADIM OFF TOPİĞE AÇMAK İSTEDİM KONUYU ŞİKAYET KATEGORİSİNE AÇINCA YASAKLANIYORUM KORKUSUYLA TEKRARDAN KONUMU SİLİYORLAR.


    BU FORUMDA VİCDANA İHTİYAÇ VAR BU KONUYUDA SİLECEKLER. VE YA BENİ YASAKLAYACAKLAR BEN DOLANDIRILDIĞIMLA KALDIM R10 HİÇ BİR TÜRLÜ YARDIMCI OLMADI @Admin; LÜTFEN BU KONU HAKKINDA BİZE DETAYLI BİR BİLGİ SAĞLAYIN MODEROTORLERİN YAPTIĞI BU DAVRANIŞLARIN MANTIKLI BİR AÇIKLAMASI VAR İSE ÖZÜRÜMÜ DE DİLERİM. FAKAT "R10 ESKİ ÜYESİYİM MODEROTOR ARKADAŞLARIM VAR ŞİKAYET KONUSU AÇSAN BİLE SİLDİRİRİM" DİYEN ÜYENİN LAFLARINI DOĞRULUYOR. BEN SÖYLEDİĞİM HERŞEYİ KANITLAYABİLİRİM.



    YETER BIKTIM USANDIM HAKKIM HARAM ZIKKIM OLSUN.
  • 21-12-2021, 08:54:47
    #2
    Saçmalamayın. Ortada kesinleşmiş bir suç yok. Size belirttiğim gibi doğru kategoride şikayet konusu açmanız gerekiyor. Konunuz doğru prosedürü taşımadığından silindi.
  • 21-12-2021, 08:55:38
    #3
    6 günde mi anladın reis moderatörlerin kendi işlerinde adam uçurduğunu :d
  • 21-12-2021, 08:57:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalamayın. Ortada kesinleşmiş bir suç yok. Size belirttiğim gibi doğru kategoride şikayet konusu açmanız gerekiyor. Konunuz doğru prosedürü taşımadığından silindi.
    Ne saçmalaması? ben 20.000 tl dolandırmamla ilgili şikayet konusu açmıştım kişiye de ulaştım yetki atın çözelim falan diyor tekrar yazdım kendisine fakat cevap yok.

    Şikayetim var kategorisine açtım şikayeti ve konum silindi. Daha önceki konu hakkınızda ne bilginiz ne fikriniz var işinize bakın lütfen.

    yetkili kişi silinen konulara bakabilir. Lütfen yorum yapmak için yorum yapmayın at gözlüğünüzü çıkarın. Bu paralara siz dolandırılsanız kafayı yerdiniz empatiyi bu şekilde yapın.
  • 21-12-2021, 08:57:27
    #5
    ************** varsa r10 en fazla banlar sengidip savcılığa suç duyurusnda bulun 20k az para değil
  • 21-12-2021, 08:57:49
    #6
    Korumuyor, hakkınızı gidip savcılıkta arayın.
  • 21-12-2021, 08:58:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 günde mi anladın reis moderatörlerin kendi işlerinde adam uçurduğunu :d
    evet 6 günde anladım komik olan nedir? ve ya absürt olan?
    ben bu foruma üye değildim bu beni dolandırdı r10 da şikayet konusu açacağım demiştim o da " aç zaten eski üyeyim kimse sana inanmaz dedi" bende bu mesajların hepsini kanıtladım ve gerçekten dediği gibiymiş kimse ona birşey yapmadı.
  • 21-12-2021, 08:58:51
    #8
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet 6 günde anladım komik olan nedir? ve ya absürt olan?
    6 günde böyle bir kanıya varmanız ilginç çünkü. Ben 6. günde daha konuyu bile açmayı zar zor öğrenmiştim. Yönetimi 6 günde yalayıp yutmuşsunuz maşallah
  • 21-12-2021, 08:59:42
    #9
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne saçmalaması? ben 20.000 tl dolandırmamla ilgili şikayet konusu açmıştım kişiye de ulaştım yetki atın çözelim falan diyor tekrar yazdım kendisine fakat cevap yok.

    Şikayetim var kategorisine açtım şikayeti ve konum silindi. Daha önceki konu hakkınızda ne bilginiz ne fikriniz var işinize bakın lütfen.

    yetkili kişi silinen konulara bakabilir. Lütfen yorum yapmak için yorum yapmayın at gözlüğünüzü çıkarın. Bu paralara siz dolandırılsanız kafayı yerdiniz empatiyi bu şekilde yapın.
    Admin sana nasıl bir açıklama yapsın? Senin dolandırılmandan @Admin;'e ne? Moderatörlere ne? Adamların şikayet konularına bakmak, sana yardımcı olmak gibi bir zorunluluğu yok. Görev tanımlarında yok bu. Usulüne uygun şikayet konusu açarsan yine de yardımcı olmak için şikayetlere bakıyorlar.

    Facebook'ta, Twitter'da vs. ticaret yaptığın zaman o mecraların sahibini sorumlu tutamıyorsan burada dolandırılınca da R10'un sahibini ya da yönetimini suçlayamazsın. Ticareti yönetimle yapmadın. R10'da henüz bir GET sistemi yok, dolayısıyla kim dolandırdıysa suçlu o. Yönetimin mesuliyeti olamaz.

    Doğru bölüme konu açmazsan; bu forumun bir düzeni var. Elbette ki silinecek konu.