Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet 6 günde anladım komik olan nedir? ve ya absürt olan?
6 günde böyle bir kanıya varmanız ilginç çünkü. Ben 6. günde daha konuyu bile açmayı zar zor öğrenmiştim. Yönetimi 6 günde yalayıp yutmuşsunuz maşallah