Konu
R10 moderotorleri dolandiricilari koruyor.
21-12-2021, 08:58:51
#8
esrefyasa
Sponk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet 6 günde anladım komik olan nedir? ve ya absürt olan?
6 günde böyle bir kanıya varmanız ilginç çünkü. Ben 6. günde daha konuyu bile açmayı zar zor öğrenmiştim. Yönetimi 6 günde yalayıp yutmuşsunuz maşallah