esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 günde mi anladın reis moderatörlerin kendi işlerinde adam uçurduğunu :d
evet 6 günde anladım komik olan nedir? ve ya absürt olan?
ben bu foruma üye değildim bu beni dolandırdı r10 da şikayet konusu açacağım demiştim o da " aç zaten eski üyeyim kimse sana inanmaz dedi" bende bu mesajların hepsini kanıtladım ve gerçekten dediği gibiymiş kimse ona birşey yapmadı.