• 18-12-2021, 22:35:05
    #1
    Vakıfbank üzerinden 2 ay önce internet üzerinden hesap oluşturdum. 2 3 transfer hariç hiç işlem gerçekleştirmedim. Geçen hafta bir müşterimden 3500 TL ödeme aldım ve anında hesaba bloke koydular. Müşteri hizmetlerini aradım şubeye gidin dediler gittim, yaklaşık 1 haftadır param kullanılabilir bakiye de değil bu nasıl bir yaptırım neyin yaptırımı nasıl bir sorumsuzluk belki yolculuk yapacağım belki hastam var muz cumhuriyeti mı bu arkadaşlar bana mi tuhaf geliyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda veya Vakıfbank da çalışan yardımcı olursanız sevinirim.
  • 18-12-2021, 22:36:26
    #2
    parayı yollayan kişi bloke koydurmuş olabilir mi?
  • 18-12-2021, 22:36:34
    #3
    Blokenin sebebini sorduğunuzda ne diyorlar hocam?
  • 18-12-2021, 22:37:24
    #4
    çalıntı hesaptan transfer gerçekleşmiş olabilir.
  • 18-12-2021, 22:37:54
    #5
    Müşteri hizmetleri biz göremiyoruz dediler şubedekiler internet üzerinden hesap açtığınız için sözleşme lazım o yüzden falan dediler
  • 18-12-2021, 22:42:21
    #6
    Bence hiç para girmeyen hesaba yüksek tutar girdiği için tedbir blokesi konulmuş.
  • 18-12-2021, 23:16:23
    #7
    Captain53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vakıfbank üzerinden 2 ay önce internet üzerinden hesap oluşturdum. 2 3 transfer hariç hiç işlem gerçekleştirmedim. Geçen hafta bir müşterimden 3500 TL ödeme aldım ve anında hesaba bloke koydular. Müşteri hizmetlerini aradım şubeye gidin dediler gittim, yaklaşık 1 haftadır param kullanılabilir bakiye de değil bu nasıl bir yaptırım neyin yaptırımı nasıl bir sorumsuzluk belki yolculuk yapacağım belki hastam var muz cumhuriyeti mı bu arkadaşlar bana mi tuhaf geliyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda veya Vakıfbank da çalışan yardımcı olursanız sevinirim.
    Peki niçin bloke koymuşlar hocam öğrenebildiniz mi ?
  • 19-12-2021, 00:18:33
    #8
    Bu tutum %90 bahis yüzünden oluyor, sizin konudan haberiniz olmasa bile para gönderdiğiniz veya aldığınız bir hesabın bahis ile ilgisi varsa oluyor.
  • 19-12-2021, 01:06:37
    #9
    yurtdışındayım bende online açtım fastpay limit 1k iken bir ödeme yapmam lazım idi ve 1x2 yolladım yani 2 bin lirayı 2 defa yolladım karşı hesaba benim hesap kapandı erişemiyorum.
    müşteri hizmetlerine neden oldugunu sordugumda şubeye gidin dedi komik bir banka oldugunu anlamıstım o dönem sizi görünce bi daha gülümsedim salak salak işler ya.