Vakıfbank üzerinden 2 ay önce internet üzerinden hesap oluşturdum. 2 3 transfer hariç hiç işlem gerçekleştirmedim. Geçen hafta bir müşterimden 3500 TL ödeme aldım ve anında hesaba bloke koydular. Müşteri hizmetlerini aradım şubeye gidin dediler gittim, yaklaşık 1 haftadır param kullanılabilir bakiye de değil bu nasıl bir yaptırım neyin yaptırımı nasıl bir sorumsuzluk belki yolculuk yapacağım belki hastam var muz cumhuriyeti mı bu arkadaşlar bana mi tuhaf geliyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda veya Vakıfbank da çalışan yardımcı olursanız sevinirim.