yurtdışındayım bende online açtım fastpay limit 1k iken bir ödeme yapmam lazım idi ve 1x2 yolladım yani 2 bin lirayı 2 defa yolladım karşı hesaba benim hesap kapandı erişemiyorum.
müşteri hizmetlerine neden oldugunu sordugumda şubeye gidin dedi komik bir banka oldugunu anlamıstım o dönem sizi görünce bi daha gülümsedim salak salak işler ya.