• 17-12-2021, 20:14:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğerleri büyük ihtimal gözden kaçıyordur hocam öyle düşünüyorum. bir ara benim de satış konum silindi. kilitlense en azından daha iyiydi bayağı emek vermiştim uyarılsa kopyalardım. bazen böyle şeyler olabiliyor
    Hocam şöyle bir uygulama yapılabilir; kişinin silinen konusundaki tüm yorumların bir kopyası konu silinme mesajı ile gönderilebilir. Bu kadar can sıkmaz, üzmez kimseyi.
  • 17-12-2021, 20:15:12
    #11
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bip; @YavuzTR; siz bu durumda ne yaparsınız hocamlarım? 12-13 kişi yorum yapmıştı, okuyamadım. Silinmeyen gönderiler de var. Burada bir haksızlık yok mu?

    (Bir tek siz aklıma geldiniz mod olarak. Fikirlerinizi almak isterim. Keza ilgili kategori mod’u da yorum yaparsa çok daha güzel olur.)
    bip hocamız mod değil artık
  • 17-12-2021, 20:16:30
    #12
    webvoserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bip hocamız mod değil artık
    Eski bir mod ve mevcut bir üye olarak yine de fikrini almayı isterim. Rahatsız ettiysem kusuruma bakmasın, bilmiyordum.
  • 17-12-2021, 20:22:21
    #13
    HizliResim.Net
    Merhaba
    Konularım siliniyor demişsiniz öncelikle 2 konunuz silinmiş ve silinen konular gündeme dair (dolar ve asgari ücret konuları ) forum kirliliği olmasın diye yönetim tarafından alınan karar ile tek konu altında toplanması uygun görülmüştür.
    Bundan dolayı konular silinmiştir.

    Off-topic ve Gündemdeki konular kategorilerine konu açmadan önce lütfen kontrol edelim daha önce aynı konu açıldımı diye
  • 17-12-2021, 20:23:22
    #14
    Modlar gerekeni yapıyor.Gelen reportlara göre işlem yaparlar.Dün mesela boşluğuma geldi ben de dolar konusu açtım ve bir an olsun unuttum.Konumu haliyle ve haklı olarak sildiler.Bu gayet normal.
    https://www.r10.net/off-topic/301417...-tek-konu.html
    Sabit bir konu var.Burdan devam etmek gerekiyor.Yönetim kimseyi ayırmaz. Ayırırsa zaten yönetimde kalamaz admin gerekeni yapar.
  • 17-12-2021, 20:24:10
    #15
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Konularım siliniyor demişsiniz öncelikle 2 konunuz silinmiş ve silinen konular gündeme dair (dolar ve asgari ücret konuları ) forum kirliliği olmasın diye yönetim tarafından alınan karar ile tek konu altında toplanması uygun görülmüştür.
    Bundan dolayı konular silinmiştir.

    Off-topik ve Gündemdeki konular kategorilerine konu açmadan önce lütfen kontrol edelim daha önce aynı konu açıldımı diye
    Ben “Sorum Var” kategorisine açtım Engin bey. Yani demek oluyor ki farklı kategoride açabilir miyim aynı konuyu? Ben böyle açık peşinde koşacak biri değilim.

    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modlar gerekeni yapıyor.Gelen reportlara göre işlem yaparlar.Dün mesela boşluğuma geldi ben de dolar konusu açtım ve bir an olsun unuttum.Konumu haliyle ve haklı olarak sildiler.Bu gayet normal.
    https://www.r10.net/off-topic/301417...-tek-konu.html
    Sabit bir konu var.Burdan devam etmek gerekiyor.Yönetim kimseyi ayırmaz. Ayırırsa zaten yönetimde kalamaz admin gerekeni yapar.
    Hocam “dolar” ile alakalı bir başlık araması yapınız. Gayet de tek konu olmadan ilerleten üyeler var. Gözden kaçırma var öyleyse ki benim konum en son açılıp ilk siliniyor. İçeriğini okuyamadan silindi.
  • 17-12-2021, 20:26:51
    #16
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben “Sorum Var” kategorisine açtım Engin bey. Yani demek oluyor ki farklı kategoride açabilir miyim aynı konuyu? Ben böyle açık peşinde koşacak biri değilim.
    Konu sirkülasyona açık olduğu için ve forum kirliliği oluşturmaması için sabit konuya alındı. O yüzden farklı kategorilerde de döviz, altın ile ilgili konu açsanız ana konuya yönlendirilirsiniz ve mevcut konunuz silinir.
  • 17-12-2021, 20:27:49
    #17
    HizliResim.Net
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben “Sorum Var” kategorisine açtım Engin bey. Yani demek oluyor ki farklı kategoride açabilir miyim aynı konuyu? Ben böyle açık peşinde koşacak biri değilim.
    Silinen konunuz döviz konusudur, Döviz için iki kategoride tek konu altında topluyoruz farklı kategorilerde açsanız bile Off-Topic ve Gündemdeki Haberler kategorilerinde bulunan ana konuya yönlendiriliyor.
  • 17-12-2021, 20:28:15
    #18
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sirkülasyona açık olduğu için ve forum kirliliği oluşturmaması için sabit konuya alındı. O yüzden farklı kategorilerde de döviz, altın ile ilgili konu açsanız ana konuya yönlendirilirsiniz ve mevcut konunuz silinir.
    Hocam sizden ricam “dolar” başlıklı konuları arama yapmanız. İlk mesajlarımda da SS ile belirttim. Bu kadar germeye gerek yok ortamı. Vurun kafamıza en iyisi.