Modlar gerekeni yapıyor.Gelen reportlara göre işlem yaparlar.Dün mesela boşluğuma geldi ben de dolar konusu açtım ve bir an olsun unuttum.Konumu haliyle ve haklı olarak sildiler.Bu gayet normal.
https://www.r10.net/off-topic/301417...-tek-konu.html
Sabit bir konu var.Burdan devam etmek gerekiyor.Yönetim kimseyi ayırmaz. Ayırırsa zaten yönetimde kalamaz admin gerekeni yapar.