• 17-12-2021, 13:49:40
    #10
    Bu da bir şey mi? Notebook almıştım Ekim'de fiyatlara bakın...

    Aldığım fiyat:


    Şimdiki fiyatı...
  • 17-12-2021, 13:50:37
    #11
    38 ₺ ye toptancıdan aldığım folyo 85 ₺ olmuş ver mehteri
  • 17-12-2021, 13:52:06
    #12
    Dolar zaten yükselecekti, tarih boyunca dolar hep yükseldi.
    Bari asgari ücretin yükselmesine ses çıkartmayın. 4250 olması çok iyi. 3500 olsaydı yine aynı bu zam olucakti.
  • 17-12-2021, 14:14:33
    #13
    Dün akşam fiyatları görünce bir şok geçirdim ben de
    En ucuz Bisküvi 4 TL den başlıyordu
    6 TL olanlar vardı
  • 17-12-2021, 14:18:54
    #14
    hocam asgari ücrete zam geldi de diğer taraftan marketlerde intikam alır gibi zamları katladılar ne yazıkki
  • 17-12-2021, 14:19:04
    #15
    Gold üye
    Nasıl ki faiz enflasyonun sonucu ise asgari ücrette enflasyonun sonucudur dolayısıyla artmalıdır.
    Ortamlarda zam diye bahsedilmemeli tabi orası ayrı. Ortada bir zam yok.