Dolar zaten yükselecekti, tarih boyunca dolar hep yükseldi.
Bari asgari ücretin yükselmesine ses çıkartmayın. 4250 olması çok iyi. 3500 olsaydı yine aynı bu zam olucakti.
Nasıl ki faiz enflasyonun sonucu ise asgari ücrette enflasyonun sonucudur dolayısıyla artmalıdır.
Ortamlarda zam diye bahsedilmemeli tabi orası ayrı. Ortada bir zam yok.