Konu
Asgari ücrete sevinen arkadaşlar bir gelsin
17-12-2021, 14:14:33
#13
Type
Dün akşam fiyatları görünce bir şok geçirdim ben de
En ucuz Bisküvi 4 TL den başlıyordu
6 TL olanlar vardı