Konu
Asgari ücrete sevinen arkadaşlar bir gelsin
17-12-2021, 13:52:06
#12
GokturkDijital
Dolar zaten yükselecekti, tarih boyunca dolar hep yükseldi.
Bari asgari ücretin yükselmesine ses çıkartmayın. 4250 olması çok iyi. 3500 olsaydı yine aynı bu zam olucakti.