• 13-12-2021, 09:41:24
    #1
    Merhaba r10 Ailesi,

    Geçen 2 gün oldu bireysel emeklilik sisteminden çıkış yaptım fakat 15 is gününü buluyor dedi telefondaki bayan süreci hızlandırmak için ne yapmam lazım en kolay ödemelerim vs var bilgiverirseniz sevinirim ( sigorta şirketi ziraatbankasına ait )
  • 13-12-2021, 09:50:27
    #2
    Bende iptal ettirdim 23 gün dediler ama memnuniyet için 10 iş gününde tamamlamaya çalışıyoruz dediler. Sanırım hızlandırmanın yolu yok
  • 13-12-2021, 10:02:27
    #3
    3 ay bekledim en son
    Müşteri hizmetleri aradım kapatmadım
    Onlar kapatmak istedi yüzüme mi kapatacaksınız dedim rahat 2 saat bekledim
    Başka birine bağladılar
    Birsonraki güne söz verdiler öyle çıkabildim
  • 13-12-2021, 10:12:38
    #4
    Hangi bes olduğu önemli 2 hafta sürüyor. Zaten sizin iptal dilekçeniz ulaştıktan sonra mecburlar 2 hafta sonunda ödeme yapmak zorundalar. Ama biz haklarımızı bilmediğimiz için sallıyorlar.
  • 14-12-2021, 20:34:32
    #5
    ben de yapıcam şirket Allianz nereden iptal ediyoruz hocam