3 ay bekledim en son
Müşteri hizmetleri aradım kapatmadım
Onlar kapatmak istedi yüzüme mi kapatacaksınız dedim rahat 2 saat bekledim
Başka birine bağladılar
Birsonraki güne söz verdiler öyle çıkabildim