Merhaba r10 Ailesi,

Geçen 2 gün oldu bireysel emeklilik sisteminden çıkış yaptım fakat 15 is gününü buluyor dedi telefondaki bayan süreci hızlandırmak için ne yapmam lazım en kolay ödemelerim vs var bilgiverirseniz sevinirim ( sigorta şirketi ziraatbankasına ait )