• 12-12-2021, 20:47:37
    #1
    Dinlenebildiğinizi veya mutlu olduğunuzu hissedebiliyor musunuz? Nasıl geçti hafta sonunuz?
  • 12-12-2021, 20:48:04
    #2
    Kocaeli-Zonguldak formasyona gidip duruyorum yorucu geçiyor.
  • 12-12-2021, 20:49:23
    #3
    Aşırı hızlı
  • 12-12-2021, 20:49:30
    #4
    Hafta sonu mu oda ne ya çalışıyoruz biz (!)
  • 12-12-2021, 20:51:31
    #5
    sıkıcı bir haftasonu geçirdim, keyifsiz ve tatsız
  • 12-12-2021, 21:08:18
    #6
    Çok kötü. Bitmeyen revizeler yüzünden para iadesi yapıp işi bıraktım. İyi niyetimin suistimal edilmesinden nefret ederim.
  • 12-12-2021, 21:10:59
    #7
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kötü. Bitmeyen revizeler yüzünden para iadesi yapıp işi bıraktım. İyi niyetimin suistimal edilmesinden nefret ederim.
    hep bu yüzden kaybetmiyormuyuz zaten hocam, iyi niyetimiz yüzünden.
  • 12-12-2021, 21:14:09
    #8
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kötü. Bitmeyen revizeler yüzünden para iadesi yapıp işi bıraktım. İyi niyetimin suistimal edilmesinden nefret ederim.
    Tasarımcı mısınız hocam? Özellikle grafik tasarım işinde portföye hakim olmadan iş yaptırmak isteyen arkadaşlardan doğan sıkıntılar asla bitmeyecek sanırım…
    AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıkıcı bir haftasonu geçirdim, keyifsiz ve tatsız
    Ama neden hocam
    EmreGencaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta sonu mu oda ne ya çalışıyoruz biz (!)
    Ne iş yapmaktasınız hocam?
    Systemctl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı hızlı
    Yoğunluktan mıdır yoksa çok eğlenmekten mi hocam?
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kocaeli-Zonguldak formasyona gidip duruyorum yorucu geçiyor.
    Ne öğretmeni olacaksınız hocam?
  • 12-12-2021, 21:30:54
    #9
    Hafta sonu başlamadan mental yorgunlukla cuma günü gece hiçbir şey yapamadım. Dün gücümü toplayıp iyi bir içerik çıkarttım ve maçlar izledim. Bugün de muazzam bir F1 yarışından sonra sotede bekliyorum yeni bir içerik için heyecanlıyım en kısa sürede onu bitiricem. Ama bitmek bilmeyen baş ağrısı izin verir mi bilmiyorum