hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kötü. Bitmeyen revizeler yüzünden para iadesi yapıp işi bıraktım. İyi niyetimin suistimal edilmesinden nefret ederim.
hep bu yüzden kaybetmiyormuyuz zaten hocam, iyi niyetimiz yüzünden.