Çok kötü. Bitmeyen revizeler yüzünden para iadesi yapıp işi bıraktım. İyi niyetimin suistimal edilmesinden nefret ederim.
Tasarımcı mısınız hocam? Özellikle grafik tasarım işinde portföye hakim olmadan iş yaptırmak isteyen arkadaşlardan doğan sıkıntılar asla bitmeyecek sanırım
sıkıcı bir haftasonu geçirdim, keyifsiz ve tatsız
Ama neden hocam
Hafta sonu mu oda ne ya çalışıyoruz biz (!)
Ne iş yapmaktasınız hocam?
Aşırı hızlı
Yoğunluktan mıdır yoksa çok eğlenmekten mi hocam?
Kocaeli-Zonguldak formasyona gidip duruyorum yorucu geçiyor.
Ne öğretmeni olacaksınız hocam?