• 10-12-2021, 22:33:43
    #1
    Ev adresim 72 MBPS hız desteklediği halde 8 MBPS kullanıyoruz. Yükseltmek istediğimizde de "Boş port yok, 3 günde sürebilir 3 ay da" tarzı SAÇMASAPAN bir cevap alıyoruz. Bu sorun nasıl çözülür? Kime şikayet etmemiz gerekiyor? Bununla kim ilgileniyor? Forumda illaki benim gibi bu durumdan müzdarip olup sorunu çözmüş birileri vardır. Yararlı yorumlara R10+ verilecektir.
  • 10-12-2021, 22:35:31
    #2
    En azından 8mbit bağlısınız hocam. Boş port yok diyip aylarca bekletiyorlar insanları abonelik yapmadan
  • 10-12-2021, 22:42:51
    #3
    O da bir şey mi
    Bizim yayladaki evin 50 m ötesinde direk ile internet alt yapısı getirilmiş biz arayınca 180 iş günü içerisinde yaparız diyorlar
    Dikecekleri EN FAZLA 2 DİREK.
  • 10-12-2021, 22:47:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir tanıdık bulun anında aynı gün olmayan port ortaya çıkıyor.. on gün önce bizzat yaşadığım şeyi yaşıyorsunuz.
  • 10-12-2021, 22:54:52
    #5
    Yakınlarda biryerdeyse santral kutusu birazcık benzin birde çakmak ile anında açılıyor port
  • 10-12-2021, 22:55:23
    #6
    Eğer VDSL üzerinden sözleşme yaptıysanız şikayet ederek bir şekilde portunuzu tahsil edebilirsiniz fakat size herhangi bir hız vaadinde bulunmadılarsa port boşalmasını beklemekten başka çareniz yok. Türknet'e ilk geçtiğimde telefon konuşmasında üzerini çize çize 35mbit bağlayacaksınız değil mi demiştim, evet dedikleri için sözleşmeyi imzalayıp yollamıştım sonra boş port yok diyerekten 16mbit internet bağladılar. Donanımhaberde ses getiren bir şikayet konusu açmam üzerine ertesi gün vdsl portuna taşındım. Olay yaklaşık 3 yıl önce yaşandı.
  • 10-12-2021, 23:06:44
    #7
    Şehir merkezinde yaşıyoruz apartmana iki askeri personel taşındı adamlar naptılarsa internet bağlatamadı. Hangi çağda yaşıyoruz
  • 11-12-2021, 04:24:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yaklasik 2 sene once ayni durum turk telecom bos port yok dedi bir internet baglatamamistik ya nasil sinir olmustum arkadas... daha eve interneti baglatamiyoruz sorsan dunya deviyiz ve tabiki bati bizi kiskaniyor