Ev adresim 72 MBPS hız desteklediği halde 8 MBPS kullanıyoruz. Yükseltmek istediğimizde de "Boş port yok, 3 günde sürebilir 3 ay da" tarzı SAÇMASAPAN bir cevap alıyoruz. Bu sorun nasıl çözülür? Kime şikayet etmemiz gerekiyor? Bununla kim ilgileniyor? Forumda illaki benim gibi bu durumdan müzdarip olup sorunu çözmüş birileri vardır. Yararlı yorumlara R10+ verilecektir.