Eğer VDSL üzerinden sözleşme yaptıysanız şikayet ederek bir şekilde portunuzu tahsil edebilirsiniz fakat size herhangi bir hız vaadinde bulunmadılarsa port boşalmasını beklemekten başka çareniz yok. Türknet'e ilk geçtiğimde telefon konuşmasında üzerini çize çize 35mbit bağlayacaksınız değil mi demiştim, evet dedikleri için sözleşmeyi imzalayıp yollamıştım sonra boş port yok diyerekten 16mbit internet bağladılar. Donanımhaberde ses getiren bir şikayet konusu açmam üzerine ertesi gün vdsl portuna taşındım. Olay yaklaşık 3 yıl önce yaşandı.