• 01-12-2021, 05:36:37
    #1
    Bugün tesadüfen kendi bebeğini döven adamın videosunu izledim ve etkisinden çıkamadım bebeğin ağlaması hala kulaklarımda.

    Benim 1 yaşında oğlum var kendi düşse bile vicdan azabı çekiyorum bu nasıl olabiliyor anlamıyorum.

    Gece 5 ve ben hala uyuyamadım.
  • 01-12-2021, 05:42:29
    #2
    banada bugun kardeşim gösterdi çok üzücü bir video yani ne diyeceğimi bilemiyorum.
  • 01-12-2021, 05:43:50
    #3
    İlk tokattan sonra videoyu hemen kapattım , izleyemedim gerisini
    Vicdanım el vermedi
  • 01-12-2021, 05:59:57
    #4
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün tesadüfen kendi bebeğini döven adamın videosunu izledim ve etkisinden çıkamadım bebeğin ağlaması hala kulaklarımda.

    Benim 1 yaşında oğlum var kendi düşse bile vicdan azabı çekiyorum bu nasıl olabiliyor anlamıyorum.

    Gece 5 ve ben hala uyuyamadım.
    samimi soyluyorum al bendende okadar hocam
  • 01-12-2021, 06:19:53
    #5
    Keşke o insan elimize geçse de dayak nedir nasıl atılır masum bir bebeğe nasıl davranması gerekir ogretsek
  • 01-12-2021, 06:39:43
    #6
    Merhaba,

    gerçekten üzücü bir durum, insan olan herkesi kötü etkiler gayet normal. Çoğu anne - baba evladı için canını vermeye hazırken daha yaşını almamış bir bebeğe bu türden aşırı şiddet gösterilmesi hiçte akla uygun değil, babanın psikolojisinin normal olmadığı ortada, durumu buna göre değerlendirmek gerekli. Normal şartlarda eminim bu kişide çocuğu için elinden gelen ne varsa yapmaya, koruyup kollamaya hazırdır ama olayın arkasından farklı detaylar çıkacağını düşünüyorum ilerleyen zamanlarda. Hayati tehlikesi hala devam ediyormuş sanırım, Allah şifalar versin, bundan sonra bahtı açık olur inşallah.
  • 01-12-2021, 06:56:03
    #7
    İlk tokat sesini duyduktan sonra gözlerimi kapattım ve kapadım.
    Böyle şuursuz herifleri buluyorlar üstüne evlenip birde çocuk yapıyorlar.
  • 01-12-2021, 06:59:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sinir harbi geçirdim izlerken, yani o adamı varya böyle meydan dayağına çekeceksin öldürmeyeceksin ama ölmek isteyecek .
  • 01-12-2021, 07:18:01
    #9
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün tesadüfen kendi bebeğini döven adamın videosunu izledim ve etkisinden çıkamadım bebeğin ağlaması hala kulaklarımda.

    Benim 1 yaşında oğlum var kendi düşse bile vicdan azabı çekiyorum bu nasıl olabiliyor anlamıyorum.

    Gece 5 ve ben hala uyuyamadım.
    3. Sn den sonra izleyemedim kalbim kaldırmıyor keşke 70ler'de 60lar'da Yaşasaydım
    Kalbim Bu Asrın Dengi Değil.