Bugün tesadüfen kendi bebeğini döven adamın videosunu izledim ve etkisinden çıkamadım bebeğin ağlaması hala kulaklarımda.
Benim 1 yaşında oğlum var kendi düşse bile vicdan azabı çekiyorum bu nasıl olabiliyor anlamıyorum.
Gece 5 ve ben hala uyuyamadım.
Bebeği Döven Adam Videosu Psikolojimi Bozdu
24
●749
- 01-12-2021, 05:59:57samimi soyluyorum al bendende okadar hocamPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2021, 06:39:43Merhaba,
gerçekten üzücü bir durum, insan olan herkesi kötü etkiler gayet normal. Çoğu anne - baba evladı için canını vermeye hazırken daha yaşını almamış bir bebeğe bu türden aşırı şiddet gösterilmesi hiçte akla uygun değil, babanın psikolojisinin normal olmadığı ortada, durumu buna göre değerlendirmek gerekli. Normal şartlarda eminim bu kişide çocuğu için elinden gelen ne varsa yapmaya, koruyup kollamaya hazırdır ama olayın arkasından farklı detaylar çıkacağını düşünüyorum ilerleyen zamanlarda. Hayati tehlikesi hala devam ediyormuş sanırım, Allah şifalar versin, bundan sonra bahtı açık olur inşallah. - 01-12-2021, 07:18:013. Sn den sonra izleyemedim kalbim kaldırmıyor keşke 70ler'de 60lar'da YaşasaydımPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalbim Bu Asrın Dengi Değil.