Merhaba,

gerçekten üzücü bir durum, insan olan herkesi kötü etkiler gayet normal. Çoğu anne - baba evladı için canını vermeye hazırken daha yaşını almamış bir bebeğe bu türden aşırı şiddet gösterilmesi hiçte akla uygun değil, babanın psikolojisinin normal olmadığı ortada, durumu buna göre değerlendirmek gerekli. Normal şartlarda eminim bu kişide çocuğu için elinden gelen ne varsa yapmaya, koruyup kollamaya hazırdır ama olayın arkasından farklı detaylar çıkacağını düşünüyorum ilerleyen zamanlarda. Hayati tehlikesi hala devam ediyormuş sanırım, Allah şifalar versin, bundan sonra bahtı açık olur inşallah.