Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün tesadüfen kendi bebeğini döven adamın videosunu izledim ve etkisinden çıkamadım bebeğin ağlaması hala kulaklarımda.

Benim 1 yaşında oğlum var kendi düşse bile vicdan azabı çekiyorum bu nasıl olabiliyor anlamıyorum.

Gece 5 ve ben hala uyuyamadım.
3. Sn den sonra izleyemedim kalbim kaldırmıyor keşke 70ler'de 60lar'da Yaşasaydım
Kalbim Bu Asrın Dengi Değil.