Bugün tesadüfen kendi bebeğini döven adamın videosunu izledim ve etkisinden çıkamadım bebeğin ağlaması hala kulaklarımda.
Benim 1 yaşında oğlum var kendi düşse bile vicdan azabı çekiyorum bu nasıl olabiliyor anlamıyorum.
Gece 5 ve ben hala uyuyamadım.
samimi soyluyorum al bendende okadar hocam