Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün tesadüfen kendi bebeğini döven adamın videosunu izledim ve etkisinden çıkamadım bebeğin ağlaması hala kulaklarımda.

Benim 1 yaşında oğlum var kendi düşse bile vicdan azabı çekiyorum bu nasıl olabiliyor anlamıyorum.

Gece 5 ve ben hala uyuyamadım.
samimi soyluyorum al bendende okadar hocam