• 01-12-2021, 00:07:49
    #10
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar, özel sektöre fazlaca geçirdikleri için, bize inmiyor henüz.
    Merak etme özel sektörde bize geçiyor kazançları azalmasın diye
  • 01-12-2021, 00:10:33
    #11
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etme özel sektörde bize geçiyor kazançları azalmasın diye
    normal değil mi? ben hiç, "kâr etmeyeyim ama iş olsun" diye yer açan görmedim.
  • 01-12-2021, 00:15:17
    #12
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal değil mi? ben hiç, "kâr etmeyeyim ama iş olsun" diye yer açan görmedim.
    Bize inmiyorlar neden diyorsun o zaman dolaylı bize giriyor zaten sanayii gelen zam sahibine yansımıyor ki
  • 01-12-2021, 00:15:52
    #13
    Hikaye bunlae
  • 01-12-2021, 03:02:48
    #14
    akdenizde doğalgaz çıksın o zaman bir daha sor.