merhaba
az önce sayın başkanın canlı yayın da konuşmalarını dinledim
kendisi , maliyetlerinin çok altında , doğalgazı 4/1 fiyatına ve elektriği yarı fiyatına hane halkına sağladığını belirtti
konuyu açma sebebim , bu olayın gerçekliğinin olup olmadığını sektörün içerisin de olan biri varsa paylaşabilir mi
ben sayın başkanın olayı yanlış anladığını ve farklı bir olayı ifade ettiğini düşündüğüm için , sektörün içerisin de olan biri daha doğru bilgi paylaşabilir
doğalgaz 4/1 - elektrik yarı fiyat
13
●352
- 30-11-2021, 23:09:00
- 30-11-2021, 23:12:30kendileri öyle dese de benim gördüğüm her ay halkın evde doğalgazı elektriği vs aynı derecede kullansa da ödediği para miktarının hep artması oldu. bana pek iç açıcı gelmedi açıkçası
- 30-11-2021, 23:21:40Anladığım kadarı ile petrol avrupa'dan ucuz lafıyla aynı mantıkta.
Yakıt,Doğalgaz,Elektrik vs aldığımızın altında satıyoruz demek istemiş bence.
İyi hoşta 20 senedir baştasın bunun böyle olacağı belli değilmiydi. Üretimi artırmak için zamanında rahatken adım atması gerekiyordu. Zaten üretim öyle 3-5 günde olacak bir şey değil. Uzun yıllarda yavaş yavaş artırılır. Böyle sıkışıp kaldık ülkece.
