seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal değil mi? ben hiç, "kâr etmeyeyim ama iş olsun" diye yer açan görmedim.
Bize inmiyorlar neden diyorsun o zaman dolaylı bize giriyor zaten sanayii gelen zam sahibine yansımıyor ki