• 27-11-2021, 13:04:52
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu senin ile alakalı degil zaten, ya da projen ile.
    Onun beyin hücreleri ile alakalı.
    Madem o kadar çok biliyor, bahsettiğim aletleri kullanmadan yapsın her şeyini? onların tümünü Hristiyanlar üretti.
    Ve kaldı ki burada müslüman olmayan çeşitli inanışlara sahip bir sürü insan var, bu neyin saygısızlığıdır.
    Önce şunu öğrenmesi lazım;
    "Müslümanlık hoşgörü dinidir"
    Saygısız Cahil !
    Not ;
    kim olduğunu iletirsen bloklayalım da bizimle muhattap olmak zorunda kalmasın.
    Ben de pastafarian'ım Hadi bakalım.

    +1

    banada yollarsan bende engellim boş cahillerle zaman geçmiyor.
  • 27-11-2021, 13:06:27
    #11
    TASARIM AJANSI
    Müslüman gibi davranıp müslümanlığın hoşgörü dini olduğunu, islam dininde kalp kırmanın ne kadar günah olduğunu unutanlar bunlar, çokta önemsemeye gerek yok
  • 27-11-2021, 13:08:15
    #12
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu senin ile alakalı degil zaten, ya da projen ile.
    Onun beyin hücreleri ile alakalı.
    Madem o kadar çok biliyor, bahsettiğim aletleri kullanmadan yapsın her şeyini? onların tümünü Hristiyanlar üretti.
    Ve kaldı ki burada müslüman olmayan çeşitli inanışlara sahip bir sürü insan var, bu neyin saygısızlığıdır.
    Önce şunu öğrenmesi lazım;
    "Müslümanlık hoşgörü dinidir"
    Saygısız Cahil !
    Not ;
    kim olduğunu iletirsen bloklayalım da bizimle muhattap olmak zorunda kalmasın.
    Ben de pastafarian'ım Hadi bakalım.
    Hocam çivi çıkar izi kalır kendini belli eder benim isim vermem doğru olmaz. Umarım hep algılayabilecek insanlarla karşılaşırız çok güzel insansınsınız yolunuz açık olsun böyle algı sahibi açık insanlarla konuşmak iyi geliyor.
  • 27-11-2021, 13:10:29
    #13
    Görüşme içeriğini tasvip etmiyorum. Cihad'tan bashediliyor, ticari bir konuşmada din konularına giriliyor.
    Karşınızdaki kişi sizin yaşınızı sormuş fakat bence kendi yaşına göre Din / Ticaret ve Aile ilişkisini hala daha öğrenemediğinden dolayı 38 yılını sorgulaması gerektiğini düşünüyorum.
    Herkesin dini inançları veya görüşleri var. Herkesinkine saygı duyarım. Elhamdülillah Müslümanım fakat din konusunu kimseyle konuşmam. Bu arada ben de 38 yaşındayım. Konuşma içeriğini görünce arkadaşın yaşından şüphe ettim. Bu yüzden yazmak istedim.
  • 27-11-2021, 13:11:32
    #14
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çivi çıkar izi kalır kendini belli eder benim isim vermem doğru olmaz. Umarım hep algılayabilecek insanlarla karşılaşırız çok güzel insansınsınız yolunuz açık olsun böyle algı sahibi açık insanlarla konuşmak iyi geliyor.
    Projeni bilmiyorum ama bu tür insanlar seni olgunlaştıracak emin ol.
    Ve gördüğüm kadarı ile sen zaten yaşından daha olgun davranmışsın. Bunun için de tebrik ederim.
    Eğer programlama ile alakalı bir sorun yada soru olursa lütfen çekinmeden sor.
    Elimden gelen yardımı yapmaya gayret ederim. Ben bilmiyorsam da çevremde bilen birileri illaki vardır.
    Şimdiden başarılar dilerim projende.
  • 27-11-2021, 13:14:06
    #15
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Projeni bilmiyorum ama bu tür insanlar seni olgunlaştıracak emin ol.
    Ve gördüğüm kadarı ile sen zaten yaşından daha olgun davranmışsın. Bunun için de tebrik ederim.
    Eğer programlama ile alakalı bir sorun yada soru olursa lütfen çekinmeden sor.
    Elimden gelen yardımı yapmaya gayret ederim. Ben bilmiyorsam da çevremde bilen birileri illaki vardır.
    Şimdiden başarılar dilerim projende.
    Çok teşekkür ederim düşünceniz için bu tür düşünceye sahip insanlar oldukça zaten zorlanmaktan vazgeçmeyeceğim, zorluğun verdiği tad beni mutlu ediyor.
  • 27-11-2021, 13:18:03
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Projeni özelden anlatır mısın? Yapabileceğim bir şey ise ortaklık kuralımö.
  • 27-11-2021, 13:21:43
    #17
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Projeni özelden anlatır mısın? Yapabileceğim bir şey ise ortaklık kuralımö.
    Memnun olurum ilginiz için teşekkür ederim pm ilettim.
  • 27-11-2021, 13:26:40
    #18
    Platin üye
    Hocam öncelikle böyle bir sürü insan var, kendimden örnek vereyim konularımdan haftada 50 60 kişi arası yazıyor. Ortalama yaptığım is ise 0 ila 3 arası. Sadece dalga geçmek için yazanlar bile olacaktır.
    Dün ki konunuzu gördüm oradaki tutumunuz yanlıştı. Bu gün ki tutumunuzda yanlış. Projeyi konu üzerinde detaylandırırsınız, ilk başlarda verebileceğiniz para miktarını ve sonrasında kazanılabilecek para miktarını belirtirseniz daha iyi olacaktır. Gelen kaçıyor, yarı yolda bırakıyor derseniz daha çok sorun yaşarsınız. Iyi forumlar dilerim.