Görüşme içeriğini tasvip etmiyorum. Cihad'tan bashediliyor, ticari bir konuşmada din konularına giriliyor.
Karşınızdaki kişi sizin yaşınızı sormuş fakat bence kendi yaşına göre Din / Ticaret ve Aile ilişkisini hala daha öğrenemediğinden dolayı 38 yılını sorgulaması gerektiğini düşünüyorum.
Herkesin dini inançları veya görüşleri var. Herkesinkine saygı duyarım. Elhamdülillah Müslümanım fakat din konusunu kimseyle konuşmam. Bu arada ben de 38 yaşındayım. Konuşma içeriğini görünce arkadaşın yaşından şüphe ettim. Bu yüzden yazmak istedim.