philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çivi çıkar izi kalır kendini belli eder benim isim vermem doğru olmaz. Umarım hep algılayabilecek insanlarla karşılaşırız çok güzel insansınsınız yolunuz açık olsun böyle algı sahibi açık insanlarla konuşmak iyi geliyor.
Projeni bilmiyorum ama bu tür insanlar seni olgunlaştıracak emin ol.
Ve gördüğüm kadarı ile sen zaten yaşından daha olgun davranmışsın. Bunun için de tebrik ederim.
Eğer programlama ile alakalı bir sorun yada soru olursa lütfen çekinmeden sor.
Elimden gelen yardımı yapmaya gayret ederim. Ben bilmiyorsam da çevremde bilen birileri illaki vardır.
Şimdiden başarılar dilerim projende.