Arkadaşlar son bir aydır sadece propaganda için giren arkadaşlar türedi, biliyorsunuzdur. Gerçekten çok garip, adam bir konusunda iPhone 13 çıktı yaşasın diyor. Bir konusunda kredi borçlarıyla uğraşıyorum halimiz zor; asgari ücretliler ne yapar diyor. Bir konusunda kriz mriz hikaye bunlar hep algı, devletimin yanındayım yazmış. Bu arkadaşların amacını çözmüş değilim, popüler'e girmek için rol mü yapıyor yoksa gerçekten mi bir takım problemleri mi var, anlamış değilim.
Hayır, bari bir tane haber paylaş, bir tane argüman yürüt; onun üzerinden yorumunu yap. Bizde haklıysan haklısın diyelim. Ama sadece yorum içeren konu açıp, her konusunda kendisiyle çelişmek ayrı bir durum. Her konusunu repliyorum ancak hiçbir şey olmuyor arkadaşa.
Yetmiyor, bu arkadaşlar linç yemekten de hoşnut oluyor sanırım. Çoğunluğu muhalif ve ortalamanın üstünde insanların olduğu forumda, sürekli mantıksız şeyler yazarak linç yiyorlar ve yine konu açıyor. Bir tane ticareti veya farklı konusu yok.
Yine kendi halinde farklı konulara yorum yapsın ama ayçiçek yağının 175TL fiyattan satıldığı ülkede, "kriz yok" demesi çileden çıkarır derecede.
Sizin düşünceniz nedir?
R10'a Sadece Propaganda İçin Giren Kullanıcılar
8
●176
- 27-11-2021, 12:49:00Teknoloji seviyordur i13 çıkması da hoşuna gidiyordur o yüzden yaşasın deyip sevine bilir belki hayalinde satın almak var benimde hayalimde bmw nin adv türevinde motorunu almak var
Evet ekonomik durumun şu an onun istediğimi almana çok elverişli değil ama hayal ettim istiyorum yada çıktığı için sevindiğimde ekonomik dertlerim bitmiyor ki konunuz çok saçma olmuş
İnsanlar tabi i13 için sevine bilir çıktığına sevinmesine ekonomik durumu kötü olması engel m
Yani siz diyorsunuz ki ekonomik durumu iyi olmayan hayal kurmasın xD - 27-11-2021, 12:53:50HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


hayatımda bu kadar kendisiyle çelişen garip birisi görmedim, profili bulun inceleyin. - 27-11-2021, 13:26:15Asgari ücretin az olması + hayat pahalılığına karşıda veryansın etmişbakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kişi bile bu şartlarda zor geçiniyor kredilerim ödemede zorlanıyorum (diğer harcamaları demek artıyor gıda/enerji vs) az maaş alan eşi çalışmayanlar nasıl geçiniyor diyor ki haklı da
geçen sene ile bugün aynı değil ki onu bırak geçen hafta ile bu hafta aynı değil bu ülkede bende asgari ücret almıyorum ama yaz a göre bile ciddi derecede paralarım daha çabuk bitiyor çünkü aldıklarım pahalandı benimde kredim var ona zor para kalıyor

