bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




hayatımda bu kadar kendisiyle çelişen garip birisi görmedim, profili bulun inceleyin.
Asgari ücretin az olması + hayat pahalılığına karşıda veryansın etmiş
O kişi bile bu şartlarda zor geçiniyor kredilerim ödemede zorlanıyorum (diğer harcamaları demek artıyor gıda/enerji vs) az maaş alan eşi çalışmayanlar nasıl geçiniyor diyor ki haklı da
geçen sene ile bugün aynı değil ki onu bırak geçen hafta ile bu hafta aynı değil bu ülkede bende asgari ücret almıyorum ama yaz a göre bile ciddi derecede paralarım daha çabuk bitiyor çünkü aldıklarım pahalandı benimde kredim var ona zor para kalıyor