Teknoloji seviyordur i13 çıkması da hoşuna gidiyordur o yüzden yaşasın deyip sevine bilir belki hayalinde satın almak var benimde hayalimde bmw nin adv türevinde motorunu almak var
Evet ekonomik durumun şu an onun istediğimi almana çok elverişli değil ama hayal ettim istiyorum yada çıktığı için sevindiğimde ekonomik dertlerim bitmiyor ki konunuz çok saçma olmuş
İnsanlar tabi i13 için sevine bilir çıktığına sevinmesine ekonomik durumu kötü olması engel m
Yani siz diyorsunuz ki ekonomik durumu iyi olmayan hayal kurmasın xD
hayatımda bu kadar kendisiyle çelişen garip birisi görmedim, profili bulun inceleyin.