• 27-11-2021, 11:27:30
    #19
    Superonline: Şimdi ben ne yaptım ki .s

    Geçmiş olsun hocam
  • 27-11-2021, 15:19:00
    #20
    Geçmiş olsun.
    Aşı var mıydı? Evet ise hangisi?
  • 27-11-2021, 16:41:25
    #21
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Aşı var mıydı? Evet ise hangisi?
    Teşekkürler. Yok maalesef.
  • 27-11-2021, 17:54:29
    #22
    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Yok maalesef.
    Lütfen bu süreçten sonra aşınızı olun. Geçmiş olsun
  • 30-11-2021, 01:25:36
    #23
    salute07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, ailecek bizde covid olduk. 4. gün bitti. Eşim, 15 aylık oğlum ve ben... Lanet virüs inşallah en kısa zamanda biter. Kötü bir hastalıkmış. Ne koku var, ne tat...
    Koku ve tat geldi mi? Bizde maaile Corona olduk. Koku tamamen gitti benimde. Annem günlerdir ateş ile imtihan oluyor. Rabbim herkesi korusun
  • 30-11-2021, 01:28:16
    #24
    Guruicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koku ve tat geldi mi? Bizde maaile Corona olduk. Koku tamamen gitti benimde. Annem günlerdir ateş ile imtihan oluyor. Rabbim herkesi korusun
    Geçmiş olsun! Koku henüz gelmedi ama tat alıyorum.
  • 30-11-2021, 13:36:21
    #25
    Bu tat ve koku almamak bir yandan iyi, bir yandan kötü. İyi yanı, Sevmediğim yemekleri bile löpür löpür götürüyorum. İçecekler dahil. Koyuyorsun ağızdan içeri lıkır lıkır... Kötü yanı. Ne yediğimi bilmiyorum. Bayat mı? Tuzsuz mu ? Çok mu Yağlı? Anlamıyorum. Allah hastalığın bile kötüsündn iyisini versin.