Superonline: Şimdi ben ne yaptım ki .s
Geçmiş olsun hocam
Sonun da bende yakalandım.
24
●510
- 27-11-2021, 11:27:30
- 27-11-2021, 16:41:25Teşekkürler. Yok maalesef.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2021, 17:54:29Lütfen bu süreçten sonra aşınızı olun. Geçmiş olsun_KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2021, 01:25:36Koku ve tat geldi mi? Bizde maaile Corona olduk. Koku tamamen gitti benimde. Annem günlerdir ateş ile imtihan oluyor. Rabbim herkesi korusunsalute07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2021, 01:28:16Geçmiş olsun! Koku henüz gelmedi ama tat alıyorum.Guruicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2021, 13:36:21Bu tat ve koku almamak bir yandan iyi, bir yandan kötü. İyi yanı, Sevmediğim yemekleri bile löpür löpür götürüyorum. İçecekler dahil. Koyuyorsun ağızdan içeri lıkır lıkır... Kötü yanı. Ne yediğimi bilmiyorum. Bayat mı? Tuzsuz mu ? Çok mu Yağlı? Anlamıyorum. Allah hastalığın bile kötüsündn iyisini versin.