Bu tat ve koku almamak bir yandan iyi, bir yandan kötü. İyi yanı, Sevmediğim yemekleri bile löpür löpür götürüyorum. İçecekler dahil. Koyuyorsun ağızdan içeri lıkır lıkır... Kötü yanı. Ne yediğimi bilmiyorum. Bayat mı? Tuzsuz mu ? Çok mu Yağlı? Anlamıyorum. Allah hastalığın bile kötüsündn iyisini versin.