Geçmiş olsun, ailecek bizde covid olduk. 4. gün bitti. Eşim, 15 aylık oğlum ve ben... Lanet virüs inşallah en kısa zamanda biter. Kötü bir hastalıkmış. Ne koku var, ne tat...
Koku ve tat geldi mi? Bizde maaile Corona olduk. Koku tamamen gitti benimde. Annem günlerdir ateş ile imtihan oluyor. Rabbim herkesi korusun