R10 da nasıl büyür ve iş yaparım?
11
●304
- 26-11-2021, 14:23:20Merhabalar. R10 da nasıl kendimi geliştirir ve nasıl iş yaparım? Aylardır bu platformdayım ancak ilerleme katedemiyorum. Ticaret puanımı yükseltmeye çalışıyorum ancak 100 üzerinde ticareti olan kişilerle bir olamıyoruz r10 reklam ve üyelik tipi ile ilerleyebilir miyim
- 26-11-2021, 14:31:32premium üyeliklerin satışı arttırdığını kimse inkar edemez ama üyrlik almadanda ufak ticaretler ilede yükselebilirsiniz ticaretlerde trade kadarda müşterinin memnuniyetide bence çok önemli
- 26-11-2021, 14:35:42Premium üyelik sizi satışlarda ön plana çıkarır ama bir yere kadar yaptığınız hizmet ve kalite daha önemli belli bir zaman sonra kaliteli müşteri çevresi yaptığınız zaman emin olun foruma vakit ayırmaya vaktiniz olmaz
- 26-11-2021, 14:39:00@redius; bir kaç kez fiyatları uygun tutarak yaptım ancak karşılığında ya ücretimin geri kalanı verilmedi ya da ticaret puanımdan kaynaklı sorunlar yaşadım.
- 26-11-2021, 14:39:21Ticaret puanı bana göre çok önemli bir şey değlidir. Çünkü 10 liralık bir mal satan kişi çok rahat 200 de yapar 500 de. Ama atıyorum aldığınız iş başına 1000-2000 lira kazanıyorsanız o zaman ticaret puanınız hızlı yükselmez, fakat puandan dolayı pahalı iş alanlar daha güvensiz gözükür. 3 yıldır r10'a üyeyim belki şuana kadar 40-50 bin lira kazanmışımdır buradan ama puanım 91, demek ki her bir puan 2 bin liralık ticaret denk düşüyor. Kalkıp da her müşteriye trade trade diye yalvarsaydım belki şuan 300 puanım olabilirdi. Ama dediğim gibi benim için önemsiz bir şey ve öyle de olmalı.
- 26-11-2021, 14:40:38referans ve ticaret puanı güven forumda önemli yaptığınız alanda işi bildiğinizi işverenlere göstermeniz gerekmekte işinizi hızlı, düzgün yaptığınızda iş bulursunuz fakat şu an 6 ticaret puanınız var premium üyelik alsanızda işi bildiğiniz göstermezseniz iş vereceklerini sanmıyorum referansınız olmalıdgsosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2021, 14:43:51ha birde şu var, bundan 2 sene önce r10 da işler çok iyiydi fakat şuan gerek ekonomik sebeplerden gerek rekabet artışından dolayı işler azaldı. Müşterine teklif iletirken konu linkini de göster. Referansın da olmalıdgsosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle